نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش ایران رادیاتور

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور
نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تعمیرکارآنلاین همیشه کنار شماست

نمایندگی سرویس و تعمیرات انواع پکیج‌های ایران رادیاتور در تعمیرکارآنلاین با بهره گیری از تکنسین های مجرب و متخصص جهت ارائه انواع خدمات به‌صورت هفت روز هفته و شبانه‌روزی در خدمت شما هستند.

شرکت ایران‌رادیاتور یکی از بزرگ‌ترین فعالان در عرصه تولید انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در کشور است که بالغ بر یک هزار نیروی فعال در جای‌جای کشور در ارائه خدمات مناسب به مشتریان این شرکت یاری می‌رسانند.

تفاوت دریافت خدمات از نمایندگی ایران‌رادیاتور با تکنسین‌های متفرقه

خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تعمیرکارآنلاین با بهترین کیفیت در اختیار شماست

همواره شرکت‌های مختلف در تلاش‌اند تا با جلب رضایت بیشتر مشتری، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند و در همین راستا در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر هستند. ارائه خدمات پس از فروش مناسب نیز یکی از اساسی‌ترین ارکان این رقابت است.

در همین راستا شرکت‌های معتبر و بلندآوازه همواره سعی دارند با انتخاب بهترین ارگان‌های خدمات‌رسان در حوزه فعالیت خود و آموزش مستمر و کنترل کیفیت فعالیت آن‌ها مشتریان خود را راضی نگه‌دارند.

این در حالی است که تکنیسین‌های متفرقه به دلیل نداشتن دستورالعمل یکپارچه و عدم دسترسی به آموزش مستمر و همچنین نبودن سیستم نظارتی درست بر فعالیتشان، ممکن است درصد خطای بالاتری داشته و باعث تحمیل خسارات جبران‌ناپذیری به دریافت‌کنندگان خدمات خود شوند.

خدمات قابل‌ارائه از سوی نمایندگی‌های تعمیرات ایران‌رادیاتور

  • تعمیر انواع لوازم جانبی کلیه پکیج‌های ایران‌رادیاتور
  • سرویس‌های دوره‌ای، سالیانه و سرویس‌های تغییر فصل پکیج ایران‌رادیاتور
  • رسوب‌زدایی از انواع مبدل‌های حرارتی پکیج‌های ایران‌رادیاتور (اصلی و ثانویه)
  • تعمیر و سرویس پمپ سیرکولاسیون
  • تعمیر برد الکترونیک پکیج ایران‌رادیاتور
  • سرویس و شستشودادن فن تخلیه دود
  • شستشودادن کامل مدار رادیاتورها
  • و در نهایت سایر خدمات مربوط به تعمیرات پکیج‌های ایران‌رادیاتور

طول مدت خدمات گارانتی شرکت ایران رادیاتور چقدر است‌؟

کلیه محصولات پکیج دیواری ایران رادیاتور، دارای گارانتی دوساله از زمان نصب توسط نماینده مجاز خود شرکت ایران رادیاتور هستند. این شرکت همچنین تأمین قطعات جانبی و خدمات پس از فروش پکیج‌های خود را نیز به مدت 10 سال تضمین می‌کند.

برای رفع این معایب می‌توانید با نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور تماس بگیرید

قبل از تماس با نمایندگی ایران رادیاتور بهتر است خودمان تا حد امکان عیب یابی دستگاه را انجام دهیم.

  • اگر آب مصرفی پکیج ایران‌رادیاتور گرم نشد
  • اگر همه یا برخی از رادیاتورهای پکیج گرم نشدند
  • اگر آب مصرفی شما سردوگرم می‌شود
  • اگر دستگاه پکیج ایران‌رادیاتور شما سرو صدای زیادی می‌کند
  • اگر فشار پکیج شما مکرراً کم‌وزیاد می‌شود
  • اگر کد خطا مشاهده کردید
  • اگر پکیج ایران‌رادیاتورتان روشن نشد
  • اگر فشار باز پکیج بالا نرفت
  • و سایر مشکلات مرتبط با پکیج ایران‌رادیاتور که تأمین آب گرم و دمای موردنیاز شما را با اختلال مواجه کرد

می‌توانید با نمایندگی پکیج ایران‌رادیاتور در تعمیرکارآنلاین تماس بگیرید. مشاوران و تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده ارائه خدمات باکیفیت به شما عزیزان هستند.

دغدغه ما در تعمیرکارآنلاین ایجاد رفاه و آرامش خاطر هرچه بیشتر برای شماست.

قبل از اینکه با نمایندگی تعمیرات پکیج ایران‌رادیاتور تماس بگیرید، چه‌کار کنید؟

لازم به یادآوری است که در صورت بروز هریک از مشکلاتی که در بالا هم به برخی از آن‌ها اشاره شد، بهتر است ابتدا با حفظ خونسردی و آرامش خود، شخصاً به عیب‌یابی و شناسایی مشکل احتمالی پکیج ایران‌رادیاتور خود اقدام کنید. برای این منظور هم می‌توانید به دفترچه راهنمای پکیج و صفحات مربوط به کدهای خطای پکیج ایران‌رادیاتور مراجعه کنید و هم می‌توانید به صفحه مربوط به عیب‌یابی پکیج‌های ایران رادیاتور در وب‌سایت تعمیرکارآنلاین سری بزنید. با این کار شما می‌توانید تا حدودی در مورد ایراد پیش‌آمده در پکیج خود آگاهی داشته باشید و در هنگام توضیح مطلب به مشاور و تکنسین آگاه‌تر باشید.

ابتدا حتماً کد خطای پکیج ایران رادیاتورتان را بررسی کنید

در صورت مواجهه با مشکل در پکیج‌تان ابتدا و قبل از هر کار دیگری بررسی کنید و ببینید دستگاه چه کد خطایی را نشان می‌دهد. در پکیج‌های آنالوگ این کد خطا به‌صورت چراغ‌های سبز چشمک‌زن بر روی پنل پکیج مشخص می‌شود و در پکیج‌های دیجیتال این کد خطا به‌وسیله نمایش‌دادن حروف و اعداد لاتین بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می‌شود.

برای مثال چراغ های چشمک زن 40 و 70 در پکیج‌های آنالوگ ایران‌رادیاتور یا نمایش خطای E1 در نوع دیجیتال این پکیج‌ها نشان دهنده کم بودن فشار بار پکیج است که با یک تنظیم فشار بار ساده توسط خودتان مشکل به راحتی بر طرف می‌شود.

مطالب مرتبط: هزینه تعمیر، سرویس چیلر ایران رادیاتور

تنظیم فشار بار پکیج ایران رادیاتور چگونه صورت می گیرد؟

فشار بار پکیج ایران رادیاتور همواره باید روی حد استاندارد خود یعنی 1/5 بار باشد. این فشار بوسیله یک گیج روی پنل دستگاه نمایش داد می شود. عقربه این پنل در حالت عادی باید همیشه روی خط 1/5 بار باشد. در صورتی که فشار بار دستگاه شما کم شده ولی این کم شدن در فاصله زمانی بیش از 10 روز باشد، مشکل خاصی نبوده و طبیعی بوده و دلیل آن تبخیر مقداری از آب سیستم است. اما اگر فشار دستگاه شما در فاصله زمانی کمتر از 10 روز کم شده، احتمال بروز مشکلی وجود دارد. اگر این فشار بار به زیر خط نیم بار برسد، باعث از کار افتادن دستگاه شده که باید خیلی زود برای برطرف نمودن این مساله اقدام شده و فشار بار پکیج را تنظیم کنیم که اصطلاحا به آن هواگیری هم می گویند.

جالب است بدانید، شما خودتان شخصا هم می توانید برای هواگیری پکیج ایران‌رادیاتورتان اقدام کنید. این کار بوسیله شیرپرکن صورت می گیرد. این شیر در برخی پکیج‌ها به رنگ آبی می باشد و در برخی دیگر هم مشکی یا سفید رنگ است و از زیر پکیج خارج شده که برای مشاهده این پکیج کافی است خم شده و زیر دستگاه را مشاهده کنید. حالا باید شیرپرکن را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید و صبر کنید تا عقربه گیج به حد 1/5 بار برسد و در این زمان باید سریعا شیر پرکن را ببندید

نکته بسیار مهم این است که هرگز، هرگز قبل از بستن شیر پرکن، محل را ترک نکنید. (گاهی پیش آمده که به دلیل فشار کم آب ساختمان و طولانی شدن زمان بالارفتن عقربه گیج، افراد محل را ترک می‌کنند، ولی این کار به شدت خطرناک است. برای این منظور بهتر است در ساعات پایانی شب که فشار آب بیشتر است، نسبت به هواگیری پکیج اقدام کنید.)

درپایان

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور در تعمیرکارآنلاین همیشه و در هرجا در خدمت شماست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا