تعمیر تخصصی پکیج

پکیج یکی از پر استفاده ترین سیستم گرمایشی در ساختمان‌های مسکونی می‌باشد، به همین علت تعمیرات و ارائه خدمات پس از فروش آن یکی از ملزومات می‌باشد.

گروه تعمیر کار آنلاین با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه سرویس و تعمیر پکیج دیواری و زمینی به عنوان مجری تخصصی تعمیرات مدل‌های مختلف این محصول می‌باشد، لازم به ذکر است که تمام تعمیرکاران ما دوره های آموزش حرفه ای تعمیر و سرویس انواع برند های ایرانی و خارجی را گذرانده اند، بخشی از این برند‌های معتبر همچون ایران رادیاتور، بوتان، بوش، جنرال الکتریک، ارج و …  می‌باشند که  گواهینامه معتبری را نیز دریافت کرده‌اند. تعمیرکار آنلاین در تمام مناطق 22 گانه تهران فعالیت خدمات رسانی 24 ساعته را دارد  جهت درخواست تعمیر پکیج کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تعمیر پکیج دیواری و زمینی

خدمات پکیج

قطعات پکیج

همیشه برای شناخت هر چیزی باید بدانیم از چه قطعاتی تشکیل شده است در این مطلب با چند تا از قطعات تشکیل‌دهنده پکیج آشنا می‌شویم.

  • برد پکیج: مهم‌ترین و اصلی‌ترین قطعه پکیج می‌باشد و هسته مرکزی آن محسوب می‌شود.
  • وریستور: کارایی آن هماهنگ‌کردن نوسان‌های برق می‌باشد و از رسیدن آن به پکیج جلوگیری می‌کند.
  • ترمیستور: یک نوع مقاومت محسوب می‌شود که بسیار به افزایش و کاهش دما حساس می‌باشد.
  • شیر سه طرفه: شیر سه‌طرفه برای تغییر مسیر آب گرم از شوفاژ به آب مصرفی تعبیه شده و کاربرد دارد.
  • پمپ سیرکولاسیون: برای زیاد کردن فشار آب بسیار مناسب می‌باشد و به کار می‌رود.
  • شیر پرکن: برای آب ورودی به پکیج این شیر را به کار می‌برند.
  • شیر تخلیه: برای خالی‌کردن آب‌های درون پکیج استفاده می‌شود.
  • سنسور حرارتی: گاهی ممکن است دمای آب درون لوله‌های پکیج از حدی که مجاز است بیشتر شود که بسیار خطرناک است و سنسور به‌صورت اتوماتیک دستگاه را خاموش می‌کند.
  • شیر اطمینان: این شیر زمانی به کار می‌رود و باز می‌شود که دمای آب و فشار آن از حد مجاز بیشتر بالا برود.
  • گیج: کارکرد گیج برای تعیین دما و فشار درون دستگاه می‌باشد.
  • سنسور دود: گاهی امکان دارد دود داخل دستگاه که در حین استفاده به وجود می‌آید تخلیه نشود که این سنسور دستگاه را سریع خاموش می‌کند.
  • منبع انبساط: برای جلوگیری از روشن شدن به‌صورت انفجار پکیج جلوگیری می‌کند

شیر هواگیری: گاهی امکان دارد وقتی شوفاژ را باز می‌کنیم به‌خاطر هوا داشتن داغ نشود که به‌وسیله شیر هواگیری آن را بر طرف می‌کنند.  

تعمیر و سرویس کولر گازی

در این قسمت می‌خواهیم درباره تعمیر پکیج و موضوعات ابتدایی در تعمیر پکیج به‌طورکلی بپردازیم. در کل پکیج برای داشتن عملکرد درست و اصولی به برق، آب، اکسیژن، گاز احتیاج دارد. برای روشن شدن پکیج به آب احتیاج است و بدون آب امکان روشن شدن نمی‌باشد. سپس مهم برق آن است که درست وصل شده باشد فاز و نول پکیج بسیار حساس است. سپس باید از بازبودن گاز برای استفاده پکیج مطمئن باشیم و آخرین مورد که مهم‌ترین مورد می‌باشد، اکسیژن که باید متوجه باشیم فن‌ها مشکلی نداشته باشند چرا که در صورت درست عمل‌نکردن و درست احتراق نکردن باعث خطرات جبران‌ناپذیر برای افراد می‌شود به همین علت برای نصب و تعمیر پکیج باید از افراد باتجربه و کاربلد استفاده شود تا کاملاً تسلط روی پکیج داشته باشد و اتفاق ناگواری رخ ندهد.

هزینه تعمیر پکیج به چه صورت می‌باشد.

تعمیر پکیج

بسیاری از افراد به هزینه نصب، سرویس دوره‌ای و تعمیر در صورت بروز مشکل و تعویض قطعه اهمیت به سزایی می‌دهند. در اولین قدم بهتر است یک مرکز مطمئن و معتبر، با کارشناسانی مجرب برای مشاوره و تعمیرکاران بسیار متبحر در کار خود که در تمامی نقاط سطح شهر حضور دارند و در کمترین زمان برای انجام کار می‌روند را جست‌وجو و پیدا کنید. تعمیرکار آنلاین با داشتن تمامی این شرایط معتبرترین و مناسب‌ترین انتخاب می‌باشد. تمامی هزینه‌های تعمیر و تعویض طبق مصوبه می‌باشد و در صورت بروز مشکل مجدد و عیب‌یابی اگر قصور از تعمیرکاران مجموعه تعمیرکار آنلاین باشد به‌صورت رایگان مجدداً کار تکرار می‌شود تا مشتری عزیز با خیالی آسوده و مطمئن از صحت و سلامت پکیج خود استفاده کند.

عیب‌یابی برای تعمیر پکیج

برای مطمئن شدن از مشکل پکیج و تماس برای درخواست تعمیرکار ابتدا باید از مشکل پکیج مطمئن و مطلع باشیم. امکان دارد دستگاه در روشن شدن و خاموش شدن دچار مشکل باشد. یا امکان دارد در سردوگرم شدن آب مشکلاتی دیده شود. پس بهتر است تعمیرکار مجرب برای تعمیر پکیج که بسیار کار حساسی است بیاید و اقدام به تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعه پکیج کند. گاهی ممکن است عیب‌های جزئی باعث مشکل‌های جدی و اساسی شود پس بهتر است مشکل‌های کوچک را حل کرده و پیشگیری کنیم. در این قسمت به چند نشانه پکیج می‌پردازیم:

  • روشن ماندن چراغ سبز به مدت طولانی: روشن بودن مشعل پکیج
  • روشن شدن چراغ سبز و خاموش شدن: حالت آماده‌به‌کار پکیج
  • چراغ سبز روشن و خاموش شدن دائم: خرابی پر‌شر
  • چراغ قرمز روشن و خاموش شدن: خرابی ترموستات
  • روشن ماندن چراغ قرمز برای مدت طولانی: خرابی سیستم گرمایش و خروج غیراصولی دود
  • خاموش و روشن شدن چراغ زرد: پکیج در حال انجام کار است
  • روشن شدن ثابت چراغ زرد: وصل نبودن ntc

تعمیرکار پکیج باید چه‌کارهای برای تعمیر باید انجام دهد

برخی از افراد هنگام بروز مشکل پکیج خودشان اقدام به تعمیر آن می‌کنند که بسیار کار دشوار و پیچیده‌ای می‌باشد. برای جلوگیری از آسیب جدی پکیج و اتفاق‌های ناگوار برای افراد از افراد کاربلد و باتجربه استفاده شود پس در اولین قدم با یک مجموعه تخصصی مانند مجموعه معتبر تعمیرکار آنلاین تماس حاصل کرده و درخواست تعمیرکار بدهید. اولین قدم یک تعمیرکار عیب‌یابی دستگاه می‌باشد ابتدا روی پکیج را برمی‌دارد و به بررسی می‌پردازد تا مطمئن باشد که کار را به نحو احسنت و درست می‌تواند انجام دهد و بداند باید قطعه تهیه شود یا با تعمیر قطعه دستگاه راه‌اندازی می‌شود.

یک مسئله مهم در درخواست تعمیرکار برند پکیج شما می‌باشد که باید به کارشناسان تعمیرکار آنلاین اعلام کنید تا فرد متخصص به برند پکیج شما فرستاده شود برند پکیج و مدل دستگاه بسیار تأثیر دارد و در حل مشکل کمک‌کننده می‌باشد. هر پکیج با هر مدل از قطعاتی مخصوص ساخته شده‌اند که اگر شناختی داشته باشند به‌سرعت مشکل حل می‌شود و درعین‌حال اگر شناختی نداشته باشد ممکن است در عیب‌یابی و حل آن به مشکل بربخورند.

بهترین زمان برای رسوب‌زدایی پکیج

 

زمانی که در حمام آب دیر گرم و داغ می‌شود و پس از مدت طولانی که گرم می‌شود مجدداً سرد می‌شود که بسیار آزاردهنده و کلافه‌کننده می‌باشد نشان‌دهنده‌ی رسوب گرفتن مخزن‌های حرارتی و لوله‌های پکیج می‌باشد. برای رفع این مشکل و سردوگرم نشدن آب در حمام و شیرآلات دیگر باید پکیج رسوب‌گیری شود و همچنین رادیاتورها رسوب‌زدایی شوند. رسوبات برای عمر لوله‌ها و پوسیدگی آن‌ها هم بسیار مؤثر هستند.

هنگامی که لوله‌های پکیج رسوب می‌گیرند مسیری که آب در آن جریان دارد بسیار باریک شده و آب مانند سابق نمی‌تواند با فشار همیشگی در لوله‌ها جاری باشد. یکی دیگر از مشکلاتی که رسوب می‌تواند به‌مرورزمان ایجاد کند سوراخ شدن منبع آب می‌باشد که بسیار مشکل‌ساز می‌باشد. رسوب‌زدایی و حل این مشکل جزئی بسیار راحت‌تر است و هزینه کمتری دارد تا مشکلات بزرگ‌تر و تعویض قطعه با هزینه‌های بسیار بالاتر از یک تعمیر ساده.

تعمیر تخصصی پکیج و نگهداری از پکیج 

 

نگهداری از این دستگاه‌ها بدون رسوب‌زدایی پکیج و اسیدشویی پکیج امکان‌پذیر نمی‌باشد. البته درصورتی‌که این کارها (درست مانند تعمیر پکیج) توسط یک فرد متخصص و متبحر و آشنا با برند و مدل پکیج برای تعمیر و به روش صحیح انجام نشوند، باعث ایجاد رسوب شده و به قسمت‌های دیگر پکیج حرکت کند، و شما دوباره مجبور خواهید شد هزینه رسوب‌زدایی پکیج را پرداخت کنید؛ بنابراین، بسیار حائز اهمیت است که برای رسوب‌زدایی پکیج و رسوب‌گیری رادیاتورها به افراد متخصص و باتجربه مراجعه کنید.

تعمیرات انواع پکیج در تهران و کرج

تعمیرات تخصصی انواع پکیج در تهران و کرج به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای،تعمیرات تمامی برند ها  ماننده: ایران رادیاتور، بوتان،هایسنس،ایمرگاس، بوش، آریستون و ….

سالیان سال است پکیج‌ها در همه ساختمان‌سازی‌ها جای موتورخانه و مشکلات بسیار دشوار آن را گرفته‌اند. پکیج برای گرمایش محیط استفاده می‌شود و یکی از مزایای بسیار خوبی که دارد آن را در منزل نصب می‌کنند و در صورت بروز مشکل به‌راحتی در خانه سرویس و تعمیر می‌شود. پکیج‌ها دارای دو حالت متفاوت در تابستان گرم و زمستان سرد می‌باشد.

در تابستان پکیج در صورتی روشن می‌شود که آب گرم باز شود و پس از بستن آب پکیج به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. اما در فصل زمستان بسیار متفاوت است چرا که علاوه بر آب باید شوفاژ‌ها را هم گرم نگه دارد به همین خاطر پکیج دائم روشن می‌باشد.

تیم تعمیر کار آنلاین با تعمیرکاران مجرب میتوانند به راحتی در هر نقطه ای از تهران و کرج در سریعترین زمان مشکل شما را حل کند.

بسیار حائز اهمیت است بدانید برای ایجاد نشدن مشکلات جدی بهتر است از افراد متخصص برای تعمیر پکیج‌های خود استفاده کنید تا آسیب جدی به دستگاه و خود افراد وارد نشود. تعمیر به‌موقع و جزئی بسیار بهتر از تعویض دستگاه می‌باشد. برای نگهداری پکیج در صحت کامل و عمر طولانی دستگاه کارهای بسیار کوچکی باید انجام شود که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شد. بهترین کار انجام سرویس‌های دوره‌ای سر موعد مقرر می‌باشد.

در چه صورتی با نمایندگی برای درخواست تعمیرکار تماس بگیرید


  • سیستم گرمایشی به‌درستی کار می‌کند اما رادیاتورها گرمای مطلوبی ندارند.
  • آب گرم مصرفی گرمای مطلوبی ندارد.
  • سیستم گرمایش کار نمی‌کند درحالی‌که آب مصرفی مناسب است.
  • آب گرم پکیج به‌صورت انفجاری روشن می‌شود.
  • افت فشار آب در مدار گرمایش.
  • آب گرم مصرفی دچار نوسانات می‌شود.
  • با افزایش دما، فشار موجود در مدار گرمایش نیز بیشتر می‌شود.
  • افزایش خودبه‌خود فشار در مدار گرمایش پکیج و شروع به کار شیر اطمینان.
  • دمای مدار گرمایشی بسیار خوب است درصورتی‌که دمای آب مصرفی بسیار پایین می‌باشد.
پیمایش به بالا